Skip links

دستگاه حضور غیاب نانوواچ

دستگاه اثر انگشت نانوواچ راهکار ارزان و به صرفه‌ای است که با قابلیت اطمینان ۱۰۰ درصدی برای تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها با هر تعداد نیرو یا پرسنل مناسب است.

دستگاه حضور و غیاب نانوواچ

با دستگاه حضور و غیاب نانوواچ به راحتی تردد و حضور و غیاب پرسنل را بررسی کنید. با هزینه کم و سهولت در هر لحظه و هر مکان از وضعیت حضور و غیاب پرسنل مطلع شوید و به کسب و کار خود نظم ببخشید.

دستگاه اثر انگشت نانوواچ برای تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها با هر تعداد نیرو یا پرسنل مناسب است.

دستگاه حضور و غیاب انگشتی
قیمت دستگاه حضور و غیاب انگشتی

معرفی و کاربرد دستگاه

دستگاه ثبت اثر انگشت ثابت نانوواچ با اتصال وای فای در هر لحظه اطلاعات ورود و خروج پرسنل را به سرورهای نانوواچ منتقل می‌کند و در این صورت، نیازی نیست در پایان ماه دستگاه را به کامپیوتر وصل کرده و اطلاعات را وارد سامانه دیگر کنید. نانوواچ برا پایه سیستم ابری است درنتیجه اطلاعات پرسنل به محض ورود، در تمامی سامانه به روز می‌شود.

امکانات و ویژگی‌های دستگاه

گارانتی و پشتیبانی

از خدمات پس از فروش و گارانتی چند ماهه نانوواچ بهره‌مند شوید.

سیستم‌های هشداری متنوع

هشدارهایی از قبیل هشدار خطا در ثبت اثرانگشت یا قطع ارتباط و همچنین درجه حرارت نامتعارف در دستگاه وجود دارد.

ثبت چندین اثرانگشت از یک فرد

می‌توان از هر شخص چندین اثرانگشت ثبت نمود

ثبت بی‌شمار اثرانگشت

دستگاه نانوواچ قابلیت ثبت بدون محدودیت اثر انگشت را داراست.

چرا سیستم حضور و غیاب نانوواچ

نانوواچ یک سیستم کارآمد است که با جمع‌آوری داده‌ها و ارائه آن‌ها در داشبورد مدیریتی تحت وب و اپلیکیشن امکان مدیریت جامع و کم‌هزینه تردد پرسنل را فراهم می‌کند و منجر به ایجاد یک محیط امن و منظم برای پرسنل و مدیران خواهد شد. مدیریت کلیه امور مربوط به ورود و خروج و گزارش‌گیری از آن در نانوواچ میسر است. با نانوواچ در عرض چند دقیقه برای مجموعه خود سامانه حضور و غیاب راه‌اندازی کنید.

1

افزایش نظم کاری و کاهش نظارت​

امکان مدیریت و نظارت همه‌جانبه و آسان بر کارکرد پرسنل و کاهش زمان‌های تلف شده کارمندان و افزایش نظم در آن‌ها​

2

پردازش ابری و دسترسی لحظه‌ای​

با استفاده از پردازش ابری نانوواچ بدون محدودیت مکانی و زمانی و با هر دستگاهی به نانوواچ دسترسی خواهید داشت.​

3

کاربری ساده و سریع ​

همه افراد با هر سطح از دانشی می‌توانند به راحتی از این دستگاه استفاده کنند.​

مزیت‌های دستگاه حضور و غیاب

خرید و مشاوره رایگان

برای خرید دستگاه کنترل تردد نانوواچ و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

سیستم حضور و غیاب بهترین راه حل برای سنجش کیفیت کار و کارایی کارمندان و پروژه‌هاست و می‌توان از آن برای مدیریت پرداخت ساعتی نیز استفاده کرد.

در سیستم‌ حضور و غیاب نانوواچ چندین روش پرداخت‌ ساعتی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان زمان مرخصی‌ها و ماموریت‌ها مدیریت کرد.

دستگاه حضور و غیاب یک آیتم ضروری جهت کنترل رفت و آمد کارمندان و پرسنل مجموعه‌هاست. منظور از این مجموعه‌ها، اماکن اداری مثل شرکت‌ها و همه مکان‌هایی است که نیاز به مدیریت تردد کارکنان دارند. امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و تورم شدیدی که در کشور ما حاکم است، ممکن است اغلب ما هنگام خرید یک کالا سعی کنیم تا ارزان‌ترین آن ‌را انتخاب کنیم. این موضوع در خرید دستگاه‌های حضور و غیاب نیز وجود دارد. به‌طوری که کارفرمایان شرکت‌ها هنگام خریداری سیستم‌های حضور و غیاب هوشمند، تمایلی به پرداخت هزینه‌های بالا و نصب یک دستگاه با کیفیت و ماندگاری بالا از خود نشان نمی‌دهند.

[toggle title=”➕ ادامه مطلب” color=”white”]

حقیقتی که باید از آن آگاه باشید این است که دستگاه‌ ساعت‌زنی مخصوص کنترل ساعت ورود و خروج پرسنل دفاتر اداری در انواع و کیفیت‌های مختلفی در بازار موجود هستند. شما می‌توانید با توجه به نیاز مجموعه‌تان و هزینه‌ای که می‌خواهید بپردازید، یک مورد را انتخاب کنید. ما در این مقاله سعی داریم که چند مورد از دستگاه‌های انگشتی حضور و غیاب را که قیمت ارزانی دارند، به شما معرفی کنیم. در این میان نکاتی را نیز در مورد خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی برای شما توضیح خواهیم داد.

انواع دستگاه حضور و غیاب

هر یک از انواع دستگاه‌های حضور و غیاب، ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارد با استفاده از این قابلیت‌ها کارفرمایان می‌توانند اطلاعاتی مثل ثبت دقیق ساعت ورود و خروج افراد، زمان تاخیر آن‌ها، زمان خارج‌شدن زودهنگام کارکنان از مجموعه یا شرکت، مرخصی‌ها و غیبت‌ها را در اختیار داشته باشند.

خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی

سیستم‌های حضور و غیاب به‌طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

یکی از آن‌ها سیستم‌های دستی است که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت. به این صورت که کارفرما باید اطلاعات مربوط به ورود و خروج و در نهایت محاسبه حقوق کارکنان را در یک کاغذ یا پانچ وارد می‌کرد. این کار، بسیار وقت‌گیر و پر دردسر بود. چرا که در آن، ضریب اشتباه بسیار بالاست. علاوه‌برآن، محاسبه درآمد‌ها ممکن است تا مدت زیادی به طول بیانجامد. یعنی کارکنان با یک تاخیر قابل توجه در پرداخت حق و حقوق‌شان مواجه ‌شوند که سبب ایجاد نارضایتی در میان پرسنل مجموعه خواهد شد.

نوع دیگر سیستم‌های حضور غیاب، سیستم اتوماتیک یا خودکار است. پس از ظهور کامپیوتر و تاثیر شگفت‌انگیز آن در جمع‌آوری و ثبت اطلاعات مختلف، کم‌کم امکان ثبت اطلاعات مربوط به حضور و غیاب به‌صورت کارتی برای کارفرمایان و کارکنان فراهم شد. با گذشت زمان و پیشرفت علم، سیستم‌های حضور و غیاب خودکار نیز با جهش بسیار بزرگی مواجه شد.

به‌طوری که امروزه انواع سیستم‌های پیشرفته حضور و غیاب وجود داشته و به‌کار گرفته می‌شوند. سیستم‌هایی مثل دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، دستگاه حضور و غیاب چشمی و کارت مغناطیسی حضور و غیاب، کمک زیادی به کارفرمایان در ثبت اطلاعات دلخواه‌شان می‌کند.

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب

هنگام خرید دستگاه اثر انگشت حضور و غیاب و به‌طور کلی انواع این سیستم‌های کاربردی باید به نکات کلیدی و مهمی توجه کنید که به شما در انتخاب سیستمی مطابق با سرمایه و نیاز‌هایتان کمک خواهد کرد. نکته اول این است که در صورت تمایل به خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان، می‌توانید سیستم‌های کارتی را انتخاب کنید.

علاوه‌بر آن، استفاده از این کار‌ت‌ها آسان‌تر است. تنها نقطه ضعف این کارت‌ها این است که امکان گم‌شدن‌شان وجود دارد. همچنین ممکن است فردی به جای فرد دیگر از آن استفاده کند. نکته بعدی توجه به حافظه دستگاه است. اگر تعداد کارکنان مجموعه شما زیاد باشد، ناچار هستید که از دستگاه‌هایی با حافظه بیشتر استفاده کنید. یک نکته دیگر که باید در نظر بگیرید، چگونگی ارتباط با دستگاه برای شرکت است.

البته این مورد را با توجه به امکانات مجموعه باید انتخاب کنید. برای مثال برخی شرکت‌ها از مودم به عنوان شبکه ارتباطی دستگاه استفاده می‌کنند. درحالی‌که برخی ممکن است از پورت سریال rs232 و همچنین پورت Usb بهره ببرند. مورد بعدی داشتن باتری است. تصور کنید که برق مجموعه به‌طور ناگهانی قطع شود، در این هنگام با استفاده از باتری، انرژی دستگاه حضور و غیاب تامین می‌شود.

در کنار این‌ها باید ببینید که مدیریت تنظیمات دستگاه مورد نظر شما از چه راهی قابل انجام است. این کار در برخی از دستگاه‌ها از طریق منوی خود دستگاه و در برخی دیگر با اتصال دستگاه به کامپیوتر انجام می‌گیرد. شما باید در مورد دستگاه بیشتر تحقیق کنید. برای مثال باید دستگاه‌های دیگری که توسط آن شرکت ارائه می‌شود را بررسی کرده و به قابلیت اتصال دستگاه به سایر نرم‌افزار‌ها نیز دقت داشته باشید.

قیمت دستگاه حضور و غیاب انگشتی

خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان

همان‌طور که در بخش قبلی گفتیم، باید دستگاه حضور و غیاب را به‌طور کامل واکاوی کنید تا بتوانید آن چیزی که به دنبالش هستید را پیدا کنید. البته در این بین باید سرمایه خودتان را نیز در نظر بگیرید. این که حاضرید تا چه میزان هزینه برای خرید این سیستم صرف کنید، نکته بسیار مهمی است. همان‌طور که گفتیم، دستگاه‌های ساعت زنی با مزایا و معایب متفاوتی وجود دارد که هر یک از این مزایا و معایب، تاثیر چشم‌گیری روی کیفیت و قیمت آن‌ها خواهند داشت. این مقاله به معرفی دستگاه‌های ارزان اختصاص دارد. اما باید بدانید که هزینه‌ای که برای خرید این سیستم‌ها پرداخت می‌کنید با توجه به کارایی‌ها و خدمات آن‌ها، بسیار مناسب و به صرفه است.

قیمت دستگاه حضور و غیاب انگشتی

قیمت دستگاه‌های حضور و غیاب به عوامل متعددی بستگی دارد. مثلا اگر شما از سیستم‌های کارتی استفاده کنید، هزینه‌های نصب آن به مراتب کاهش خواهد یافت. اما گفتیم که این سیستم در کنار سادگی و سرعت بالا، محدودیت‌هایی نیز دارد. ممکن است در اثر سهل‌انگاری فرد در نگه‌داری کارت، آن را گم کند. هم‌چنین در این روش، امکان تقلب نیز وجود دارد. چرا که افراد می‌توانند به جای هم دیگر کارت ثبت حضور کنند. هر یک از این سیستم‌ها از دستگاه کارت ساعت‌زنی گرفته تا دستگاه ساعت‌زنی چهره و دستگاه حضور و غیاب چشمی دارای حافظه مشخصی هستند.

اگر تعداد پرسنل مجموعه تحت نظرتان بالا برود، باید از دستگاه‌هایی استفاده کنید که حافظه بیشتری دارند. با بیشتر شدن حافظه دستگاه، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. این تنها یک مثال ساده از تاثیرگذاری قابلیت‌های دستگاه حضور و غیاب مثل دستگاه انگشت ورود و خروج بر روی قیمت آن است. عواملی مثل راه ارتباطی شبکه از مودم گرفته تا usb، حافظه دستگاه، امکان اتصال به سایر نرم‌افزار‌ها، داشتن یا عدم داشتن باتری، در قیمت دستگاه حضور و غیاب تاثیر می‌گذارند. در صورت تمایل به خرید این سیستم‌ها با ما همراه باشید.
[/toggle]

مشاهده
درگ